Beli Kad Touch N Go Di Stesen Minyak

Review Of Beli Kad Touch N Go Di Stesen Minyak 2022. Beli secara terus di lokasi tertentu pengguna boleh membeli kad baharu di stesen minyak, kedai serbaneka mahupun kiosk layan diri. Touch n go menjual kad touch n go edisi khas nfc pada harga rm10 tanpa kredit di dalamnya.

Beli Kad Touch N Go Di Stesen Minyak
Beli Kad Touch N Go Di Stesen Minyak from kadgambar.web.app

Kaedah pembelian kad tng baharu. Pembelian kad touch n go versi baharu. Kad touch 'n go nfc dijual di seluruh negara tetapi tidak semua stesen mungkin mempunyai stok kad tersebut.

Sesapa Nk Beli Kad Touch N Go Boleh Pm Saya Ekkk.


Cara semak stesen minyak yang menjual kad tng nfc 1. Pembelian setiap kad touch ‘n go baharu boleh dibuat pada kadar harga: Klik pada ikon ‘tng card’ pada halaman utama aplikasi.

Kaedah Pembelian Kad Tng Baharu.


Sila rujuk pautan ini untuk senarai lokasi kad tng. Selepas selesai proses pembelian melalui aplikasi, pesanan anda. Pembelian setiap kad touch ‘n go baharu boleh dibuat pada kadar harga:

Justeru, Petronas Meminta Pengguna Membuat Aduan Kepada Mereka Tentang Stesen Minyak Yang Menjual Kad Tng Nfc Yang Melebihi Harga Rasminya.


Touch n go menjual kad touch n go edisi khas nfc pada harga rm10 tanpa kredit di dalamnya. Lokasi terpilih untuk dapatkan kad touch ‘n go yang dinaik taraf setakat yang diumumkan oleh pihak tng, sebanyak 153 stesen minyak di seluruh negara yang kini menjual. Berdasarkan senarai di laman web tng, sebanyak 153 stesen minyak ( klik sini) di seluruh negara telah menjual kad berkenaan dan dikatakan ia mempunyai tempoh hayat.

Di Mana Ada Jual Kad Tng Nfc Ini?


Pertama sekali, anda perlu mengunjungi portal touch n go dengan klik di sini. Beli secara terus di lokasi tertentu pengguna boleh membeli kad baharu di stesen minyak, kedai serbaneka mahupun kiosk layan diri. Untuk senarai penuh boleh rujuk di sini.

Kad Touch 'N Go Nfc Dijual Di Seluruh Negara Tetapi Tidak Semua Stesen Mungkin Mempunyai Stok Kad Tersebut.


Sila rujuk pautan ini untuk senarai lokasi kad tng. Untuk warga lembah klang, ini senarai lokasi terpilih kad touch. View whole malaysia gas station latest petrol prices, address, openning hours, videos, photos,.

Belum ada Komentar untuk "Beli Kad Touch N Go Di Stesen Minyak"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel